۱۳۸۹ آبان ۲۵, سه‌شنبه

یاد باد آن روزگاران یاد باد


در دوران لیسانس، بنده در کانون موسیقی دانشگاه عضویت داشتم و مشغول به فعالیت بودم که یکی از آنها همکاری در برگزاری کارگاه موسیقی، با حضور آقایان علیزاده و کلهر بود که اولین دوره ی آن در دانشگاه سراسری تهران، که بنده مشغول به تحصیل در آن بودم برگزار گشت. در این کارگاه سه روزه آقایان علیزاده و کلهر حضور یافتند و نکات شایانی را مطرح نمودند.


بنده هم این فرصت را داشتم که در آن فرایند همکاری هایی را انجام دهم. اما همیشه از این بابت پشیمان بودم که چرا هیچ قطعه ی تصویری از آن را در دست ندارم، که ناگاه در یوتیوب یک قسمت کوتاه، که توسط دوستان ضبط شده است را یافتم که بنده را به آن دوران و خاطرات شیرینش برد. دقیقا به یاد دارم که آقای علیزاده در جلوی سن، گوشه ی راست سالن نشسته بودند و ساز می نواختند.

این کارگاه در سالن (مفتح) دانشکده ی هنرها زیبا دانشگاه تهران، برگزار شد. در این قطعه که مشاهده می کنید به یاد دارم که دانشجویان از آقای علیزاده در مورد اجرای بداهه سوالاتی پرسیده بودند که ایشان در همانجا قطعه ای بداهه را اجرا نمودند و البته بسیار زیبا و دلنشین هم اجرا شد.

از شما هم دعوت می کنم که آن را مشاهده نمایید.


سپاس گزارم
شاد و پیروز باشید
خمش

۲ نظر: